Tämä on niin uskomatonta, että pakko jakaa tää teidän kanssa :) Mä olen suunitellut proteesi uikkarin hankkimista, että pääsee kesällä rannalle. tai vaikka uimahalliin, sit ku sytot loppuu. En kyllä tykkää uimapuvuista ja bikineitä tekis mieli, nettikaupoista olen katsellut, ihan kivoja proteesibikineitäkin on saataville. mutta kovasti oon miettinyt, että uskaltaakohan sitä sellasia ostaa, piettääkö ne riittävästi, vaikka niissä toki muotoilussa otettu nämä asiat huomioon.  

Kuuman kesäpäivän kunniaksi siivoilin täällä vaatekaappeja. Käteen osui mun vanhat bikinit. Ajattelin jo heittää kierrätyslaatikkoon, mutta jotenkin päädyinkin kokeilemaan. Näissä malleissa saatui olemaan sopivasti tasku, joka tarkoitettu sille pienelle irroitettavalle lärpäkkeelle, mikä siellä sisällä on. Tunginpa sitten uimaproteesin sinne sisään ja tadaa.. Kuka huomais että mulla ei ole rintaa? vai kuvittelenko vaan, että nää on hyvät? :)) tulipas hilpee mieli. Jos näitäkin melkein voi käyttää, niin kyllä takuulla proteesibiksujakin tai todennäkösesti ihan kaupoiltakin voi löytyä hiukan peittävämpi malli tällasella "lärpäketaskulla" :)  Näitä voin kyllä käyttää odotellessa.. vaikka ehkä kuitenkin hankin vielä hiukan peittävämmät, niin on varmempi olo kumarrellessa.. ;))

Hah, enpä ois uskonut laittavani bikinikuviani nettiin, mutta tässä näitä nyt tulee ;D Kuka arvais jos ei tietäis? oikeesti? ;)

ps. muutenkin on taas fyysisesti parempi olo ja pääkin voi paremmin. Kirjoittelen kuulumisia taas kunhan auringolta ja kesähommmeleilta kerkiän :) aurinkoisia ihania päiviä teille kaikille kanssasisarille ja ystäville ja muillekin lukijoille toivotan <3